У 2024 році за кафедрою анестезіології та інтенсивної терапії закріплено чотири кураторські групи. Викладачі кафедри згідно календарного плану освітніх заходів проводять зустрічі з кураторськими групами для обговорення різних соціально важливих тем:
1. Нові небезпеки пов’язані з війною в Україні.
2. Національна самосвідомість та культурні надбання України.
3. Роль молоді у сучасному суспільно-політичному житті країни.
4. Проблеми та виклики на шляху до європейської інтеграції.
5. Збереження та розвиток української мови та культури.
6. Розвиток сучасних технологій в медицині та науці.
Також, зі студентами кураторських груп активно проводили культурно-пізнавальні заходи (відвідували театр, філармонію, музеї) .Під керівництвом викладачів кафедри студенти проводили презентації для школярів у місті Тернополі на різні медичні та просвітницькі теми.
Особливу увагу на кафедрі приділяють фізичному розвитку та здоровому способу життя тому разом з студентами кураторських груп проводили спільні прогулянки на природі, гімнастику , та вправи.
Протягом року, один раз на два тижні проводяться години взаємоінформації зі студентами прикріплених груп, де заслуховуються звіти старост про успішність та дисципліну в групах, доводяться до студентів рішення ректорату, вченої ради і деканату. Проводяться тематичні виховні години.
Куратори зі студентами проводять різноманітні кулькурні заходи, організовують культпоходи в драмтеатр, у філармонію, "Березіль".
При плануванні виховної роботи наставники передбачають вивчення здібностей студентів кураторських груп до навчання; ставлення до обраної спеціальності та плани на майбутнє; стан навчальної дисципліни та критерії вихованості студентів; вивчають житлово-побутові умови студентів, а також приділяють належну увагу студентам-сиротам.
Пріоритетним у виховній роботі зі студентами викладачів кафедри є реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі, залучення молоді до національної та світової культури, збереження морального та фізичного здоров’я молодого покоління, виховання патріотизму, громадських якостей особистості, забезпечення педагогічних умов для соціалізації студентів, виховання в них життєвої компетентності.